zondag 29 december 2013

Handmade Envelop Swap

Voor de Handmade Envelope Swap van Swap-bot heb ik deze enveloppen gemaakt van verschillende soorten dik papier. De bovenste envelop ( 100% recycled) heb ik gemaakt van de voorkant van mijn tekenblok, dat is mooi dik papier en de print vindt ik leuk. Afgewerkt met de stempels van Hema. De volgende twee enveloppen heb ik gemaakt van pagina's uit een knutselboek en de envelop met de kleine groene boompjes  en hartjes is gemaakt van een scrapboekpagina. De laatste envelop heb ik gemaakt van de Kekmamma goodiebag. 
Als extraatje heb ik er twee labels van hetzelfde papier bijgemaakt.
Ik vind het altijd heel leuk om op zoek te gaan naar spullen die toe zijn aan een tweede leven en daar iets nieuws van te maken. Sinds ik begonnen ben met snailmailen bekijk ik veel spullen anders en bedenk al of ik die ergens voor kan gebruiken.




Dan heb ik ook nog leuke post gekregen op tweede kerstdag nogwel.

Een kaart uit Rusland

En een kaart uit Boston, ik heb nog nooit post uit Boston gehad, op de achterkant staat een heel leuk stukje over de geschiedenis van het gebruik van bonen in Boston.

Veel snailmailplezier en liefs Tanja

Geen opmerkingen: