donderdag 5 december 2013

Snailmail

Sinds kort verstuur en ontvang ik met veel plezier Snailmail. Gewone post, een kaart of brief postzegel erop en hup in de brievenbus. Soms hele pakketjes, met knutsels en kaartjes. Hartstikke leuk. Ik word er altijd heel blij van als ik weer iets in mijn brievenbus ontvang. Maar ook om iets voor iemand te maken, erover nadenken wat je voor iemand kunt maken, spullen bij elkaar zoeken en dan aan de slag.
Hieronder heb ik een paar voorbeelden van wat ik al allemaal ontvangen heb.


Deze kaart heb ik van Marina uit de Oekraïne gekregen via Postcrossing. Leuk zo'n authentiek plaatje.



De volgende foto's zijn van mijn Snailmail die ik voor mme nosenose gemaakt heb.




Ik had een decemberkalender voor haar gemaakt, met allemaal positieve spreuken. Voor elke dag van december een wens of spreuk.

\\


Ook had ik kersthangers gemaakt voor bijv. aan de muur.
Op de rozetjes heb ik mijn tekeningen van engelengezichtjes geplakt. Een mooi touwtje eraan en klaar om op te hangen.



Ik had nog twee hartjes gevouwen van papier uit een boek. Een brief erbij en dan heb je toch al een aardige snailmail vindt ik zelf.

Onderstaande mail had ik van Ilona ontvangen via Tante Jannies Postkamer. 
Ze had echt een prachtig pakketje gemaakt met een zelf gemaakt tasje met kant, een notitieblokje en labels. En een leuke brief.



Deze brief kreeg ik van Laura, de eerste snailmail die ik kreeg.
Heel leuke brief met vlaggetjeslijn. Heel feestelijk.





Happy Postcrossing!

1 opmerking:

Dóri zei

Is your penpal Ilona Hungarian? Or does she have origins from there? Ilona is a Hungarian name, my grandmother was Ilona also :) Dorcii from Swapbot