zondag 1 december 2013

Dag 31: Koolmeesje op een winterse tak





De eerste maand van mijn project is om en ik moet zeggen dat ik er zelf heel veel plezier aan beleef om elke dag een tekening te maken. Natuurlijk heb ik niet altijd zin om te beginnen, soms komt het ook even niet uit. Maar toch kon ik mezelf er nog altijd toe zetten om te beginnen met tekenen en dan krijg je er vanzelf plezier in en komen er steeds weer nieuwe ideeën.

Heb jij een suggestie of een idee wat ik kan tekenen laat het me gerust weten. 

Vandaag heb ik een winters tafereeltje getekend. De koolmees heeft zich wat opgeblazen om zich warm te houden. Op internet las ik dat een koolmees onder goede omstandigheden zeker 10 jaar oud kan worden.


Koolmees op winterse tak

2 opmerkingen:

AnneDoet zei

Wauw! Wat een prachtige tekening! ik zocht je al steeds op, want ik kon niet zo één, twee, drie zien of je ook een weblog had. Nu heb ik je gevonden en wat een geluk. Ik ben echt fan van mooie tekeningen en dit koolmeesje vind ik ontzettend goed gelukt. Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen :).

tanjah76 zei

Dankjewel voor je leuke reactie. Dat maakt het tekenen nog leuker :).