woensdag 27 november 2013

Dag 27: Schoen zetten


Om je schoen voor Sinterklaas te zetten ben je nooit te oud. Ik heb zelf altijd al veel voorpret bij het uitzoeken van geschikte schoencadeautjes zelfs nu mijn kinderen al wat groter worden. Een chocoladeletter, snoepjes of een boek kunnen altijd. 
Toen de kinderen wat ouder werden vond ik het jammer dat ik niet meer stiekem hoefde te doen. En dat de spanning weg is. Toen ze klein waren, waren ze dagen gespannen over wanneer sinterklaas of zwarte piet nu zouden komen. Ze vroegen zich af of ze toch echt wel lief waren geweest en wisten het niet helemaal zeker, overdachten de dag, wat heb ik fout gedaan. Stel je toch voor dat je s'ochtends niks in je schoen vindt.


Schoen zetten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sinterklaas, het blijft een heerlijk fenomeen! En wat een warme tekening heb je gemaakt.

tanjah76 zei

Dankjewel, ik vind Sinterklaas altijd heel gezellig en warm.