woensdag 6 november 2013

Dag 6: Helemaal onder de indruk.

 
 
Vanmorgen heb ik de eerste tekenles gehad in het atelier van Ans Westdorp in Kunst en Cultuurhuis de Klimboom (de tekenles was eerst op een andere locatie). Het is een heel sfeervol gebouw waarin vroeger een basisschool gehuisvest was. We hebben een rondleiding langs alle ateliers gekregen en we konden stiekem even door de ramen naar binnen gluren en in sommige ateliers konden we even binnen kijken omdat de desbetreffende personen aanwezig waren. Heel inspirerend en ongelooflijk om te zien wat voor geweldige dingen de kunstenaars daar maken.
 
Er is een zeer grote verscheidenheid in de disciplines van tekenen en schilderen tot brons gieten. Prachtige creaties van wol en vilt, ik heb mijn nieuwe gordijnen gespot :).
Een fotografe met prachtige originele portretten, ook worden er verschillende workshops gegeven voor kinderen en volwassenen.
En natuurlijk het theater niet te vergeten, een sfeervolle ruimte waar regelmatig verschillende artiesten optreden. Dus ik zou zeker eens kijken op www.puurweijersenweijers.nl voor het programma.
 
Vanmorgen heb ik al genoeg getekend, dus vandaag een kleine tekening.
Is getekend Tanja
 

 
Is getekend, Tanja Hermans

1 opmerking:

Mme nosenose zei

Wat een schattig inktpotje!